21.11.2013

Torstain hömpät






Sieltä tekojalka-kirppikseltä löytyi ihan normaaleitakin asioita, kuten kuvan vanhat hopeanväriset kyntteliköt. Olen aika maltillinen joulukoristeiden kanssa muutoin, mutta kyntteliköistä tykkään ja niitä saa olla paljon

Kuistille löytyi ylimmän kuvan vanhat ruusutaulut. Haaveilen kuistille sellaista hiukan hämyisää, kirjastomaista fiilistä jossa olisi kiva lueskella kirjaa ja juoda iltateetä. Olisi mukava saada seinät täyteen tauluja, mutta omat haasteensa hommaan tuo ehjän seinätilan puute. Kolme ikkunaa ja kolme ovea, samaisessa tilassa, rajoittaa hommaa.

Tauluista puheenollen. Kuvissa vilahtavan kirjan ostin ihan kirjakaupasta. Kirjassa on mielettömän kauniita kuvia, menneen maailman tunnetuimmista muusista. Ajattelin että kehystäisin tuolta muutamat kuvat tauluiksi, jos vaan maltan. 
Kaunis kirja, jota on ihana selailla.

Pakko vielä vähän kirjoitella hömpästäkin.. (ai että mitä nämä muut jutut sitten ovat, jos ei hömppää?;).

Kun täytin 30vee, aloin käyttämään huulipunia. 
Ensimmäinen huulipuna (vieläkin lempparini) oli kirkkaanoranssi, olen myös ostellut tuon jälkeen neutraaleimpiakin sävyjä, mutta enemmän tykkään ihan kunnolla pigmenttejä sisältävistä punista. Huulikiillot kierrän edelleen kaukaa - ei oo mun juttu. Nykyisenä huulipunien suurkuluttajana, päästessäni Helsinkiin, on pakko käydä Stockalla ihastelemassa MAC:n huulipunia. MAC:lla on kivoja mattapunia joihin olen aivan palavasti rakastunut. Kahvikupissa on mun uusin rakkaus. Speak Louder. Heti näyttää jotenkin skarpimmalta, kun huulissa on punaa.

Pääsisinköhän mä seuraavalla kerralla esittelemään jo sitä mun kameraostosta ja vihjaamaan sitä liikettä josta kameraa EI kannata ostaa, ainakaan jos palvelua ja opastusta asian kanssa tahtoo. 

6 kommenttia:

  1. Pajon, paljon onnea...:)
    kauni väri punassasi.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Irmastiina (mutta tuo vahinko ikääntymisessä on tapahtunut jo hyvän aikaa sitten). Mä tykkään myös tuosta punasta :)

    VastaaPoista
  3. Hömppää tai ei, kiehtovan kauniit kuvat ja asetelmat!!

    VastaaPoista
  4. Kauniisti patinoitunut pöytä! :) Ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aurinkosali! En ole malttanut maalata mitään vanhoja huonekaluja, vaikka erisävyisiä keskenään olisivatkin. Mä niin kans tykkään, että vanhat kerrostumat ovat näkyvillä.

      Poista


Jokainen kommentti on suuri ilon aihe